נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פותח עסק? איזו הלוואה הכי מתאימה לך

אם יש לך חלום לפתוח עסק אך אין לך מספיק כסף, תוכל לקחת הלוואה שתעזור לך בשלבים הראשונים של פתיחת העסק שלך.

כאשר אתה צריך סכום מסוים בשביל העסק, תוכל לקחת הלוואה לעסק החדש, להגשים את חלומך ולהחזיר את ההלוואה בתשלומים נוחים.

 

הלוואה לפתיחת עסק

רוב העסקים אינם מוקמים בעזרת הון עצמי או משפחתי, רובם זקוקים לסיוע בעת פתיחת העסק ולכן הם פונים לבנקים או לגופים חוץ בנקאיים.

כאשר פותחים עסק הוא כולל בין היתר שכירת מקום, רכישת חומרי גלם או מלאי, תשלום לספקים, פיתוח, תכנות, שיווק ופרסום בפלטפורמות השונות, שכר לאנשי מקצוע (לדוגמה – עורכי דין, רואי חשבון), שכר לעובדים וכמובן שכר לכם, בעלי העסק.

מי שנותן את ההלוואות הללו הן חברות האשראי, בנקים, גופים חוץ בנקאיים וקרנות פרטיות וממשלתיות שמעמידות הלוואות בערבות המדינה.

 

הלוואה חוץ בנקאית

הלוואה חוץ בנקאית מאפשרת מקור מימון חדש ויכולה לשמש את העסק בסגירת התחייבויות מול הבנק. שימו לב כי קיימים גופים חוץ בנקאים רבים, אבל מומלץ להיזהר ולא לקחת את הקטנים והלא מוכרים, הם יכולים להתנות תנאים מכבידים, להיות לא יציבים ולדרוש ריביות גבוהות.

 

הלוואות גישור קצרות

בהלוואה זו ישנה מסגרת אשראי המאושרת מראש לשנה להלוואות קצרות. המטרה שלהן זה לגשר בין התשלומים השוטפים המבוצעים במועדים הקבועים בחודש לבין ההכנסות של העסק שפזורות על כל החודש.

הלוואות אלו מתבססות על מסגרת האשראי, ותפקידן בדרך כלל הוא לכסות הוצאות כמו שכר דירה, מיסים, תשלומי חשבונות ומשכורות.

 

הלוואת מימון רכש ספקים

הלוואה זו אידיאלית לבעיה שבה נתקלים עסקים רבים – הדרישה לתשלום מלאי לספקים לפני שהסחורה נמכרת. הלוואה זו עשויה לסייע בהמשך הדרך כאשר ישנה הגדלת פעילות, פתיחת סניפים נוספים, מוצרים חדשים ועוד.

 

הלוואת אקספרס

הלוואה מהירה ומיידית, שניתנת בהתאם למסגרת האשראי הפרטית של האדם שהוא בעל העסק, ולכן לא דורשת ערבים או ערבויות. לדוגמה – אם יש לכם כרטיס אשראי עם מסגרת של 25,000 שקלים וניצלתם ממנה רק 12,000, תוכלו לפנות לחברת האשראי שלכם ולקבל הלוואה מהירה ומיידית ולקבל את הסכום שנשאר בפריסת תשלומים.

 

הלוואה בערבות המדינה

הלוואה זו היא קרן של מיליארדים מטעם משרד האוצר ומטעם משרד הכלכלה והתעשייה והיא מיועדת לצורך מתן בטחונות לעסקים קטנים ובינוניים. הלוואה זו היא הלוואה בנקאית של אחד מ4 בנקים (אוצר החייל, לאומי, דיסקונט או מזרחי)

יש בהלוואה זו כמה יתרונות משמעותיים:

המדינה היא זאת שמאשרת את זכאותך

הריביות של הלוואה זו הן נמוכות

יש טווח החזר של כ5 שנים

ישנה הלוואת גרייס המאפשרת לא להחזיר את הקרן בחצי שנה הראשונה

בטחונות נמוכים

לא תקשה עליך לקחת הלוואות עתידיות.

אם אתה עדיין לא בטוח איזו הלוואה הכי מתאימה לך תוכל להיכנס למקום שמציע הלוואות לפתיחת עסק ולברר שם, בנוסף תוכל להתייעץ עם ביזלנד הלוואות לעסקים שיוכלו לעזור לך ולייעץ מה הכי מתאים עבורך.

 

לחיצת יד

קופה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא עסקים
6 טיפים לקידום העסק שלכם
6 טיפים לקידום העסק שלכם

קידום העסק שלכם הוא חיוני להצלחתו ולצמיחתו. קידום אפקטיבי עוזר ליצור מודעות למותג, למשוך לקוחות ולייצר מכירות. במאמר זה,

9  דרכים לגיוס עובדים בקלות!
9 דרכים לגיוס עובדים בקלות!

גיוס עובדים מוכשרים הוא משימה מכרעת לכל ארגון. מציאת המועמדים הנכונים שמתיישרים עם הערכים, דרישות הכישורים והתרבות של החברה

רואת חשבון
איך בוחרים רואה חשבון?

מציאת רואה החשבון המתאים היא קריטית להצלחה הפיננסית והיציבות של העסק שלך. בין אם אתה מתחיל מיזם חדש או