נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבנות תכנית כלכלית-נדל"נית מותאמת אישית

דירה בישראל היא לא דבר שפשוט להשיג, בין אם מדובר על דירת מגורים או דירה לצורכי השקעה. מחירי שוק הנדל"ן נמצאים במגמת עלייה באופן כללי מאז העשור הקודם. הדבר הופך את הכניסה לשוק לעניין הרבה יותר מורכב. כניסה לא נכונה אל השוק יכולה לפגוע בכם מבחינה כלכלית. כך תוכלו לבנות תכנית כלכלית-נדל"נית מותאמת אישית אליכם.

 

רכישות בתחום הנדל"ן

תחום הנדל"ן (בארמית – נכסי דלא ניידי) מתייחס, כפי אפשר להבין מהתרגום הפשוט של ראשי התיבות הללו, לנכסים שאין אפשרות לנייד אותם. דירות מגורים, בניינים ומבנים וגם קרקעות אלו דוגמאות לנכסים כאלו. גם אם יש היתכנות לניוד שלהם, בפעול לא ניתן לנייד או לשנע אותם ממקום למקום.

בתחום זה, מחירי הנכסים נחשבים לגבוהים מאוד וקיימת רגולציה ענפה מצד המדינה, המתבטאת בעיקר בחקיקה מחייבת. יועצי נדל"ן הם אנשי המקצוע שמעניקים ייעוץ לפני כניסה אל השוק, בין אם הכניסה היא לצורכי רכישת נדל"ן למגורים או נדל"ן להשקעה.

נדלן

כניסה אל השוק רק עם תוכנית מסודרת

רכישת דירה היא עסק בפני עצמו. עד רכישת הדירה, ההוצאה הכספית הגדולה ביותר של אדם במהלך חייו מסתכמת לרוב לכל היותר ברכישת רכב, בעלויות של טיול ארוך בחו"ל או בהפקת אירוע יקר, כמו חתונה למשל. כל ייעוץ נדל"ן איכותי אמור להתחיל עם ציון העובדה הפשוטה, שכדי להיכנס בצורה טובה אל שוק הנדל"ן יש לתכנן תכנית מסודרת ויעילה, שתמנע מכם הסתבכות כלכלית עתידית.

 

תוכנית כלכלית-נדל"נית

תוכנית כלכלית נדל"נית היא תוכנית שתאפשר לכם להיכנס בצורה טובה אל שוק הנדל"ן מצד אחד, תוך כדי מימוש המטרות שלכם וכאשר הסיכויים שלכם לפגיעה כלכלית יהיו מגודרים או נמוכים ככל הניתן.

 

השקעה או בית למגורים?

הדבר הראשון שיש להבין לפני הכל הוא סוג הנכס הנדל"ני שאתם מעוניינים לרכוש. אומנם אין הבדל למשל באופן מוחשי בין דירה שנרכשת לצרכי מגורים לבין דירה שנרכשת לצרכי השקעה, אך ההתייחסות מבחינה כלכלית-נדל"נית תהיה שונה, וכל דירה תצריך מכם דברים שונים שיש לקחת אותם בחשבון.

בית מגורים

סיוע מאנשי מקצוע

מי שיכולים לסייע לכם בהכנת תכנית כלכלית-נדל"נית הם אנשי מקצוע מעולם הנדל"ן. אנשי מקצוע אלו, בדמות יועצי הנדל"ן, הם אנשים שיש להם מצד אחד את הבקיאות בשוק הנדל"ן ובחוקים השונים, אך מצד שני יש להם גם ניסיון רלוונטי שיכול לתת ערך מוסף.

 

התאמה למצב הקיים

תוכנית כלכלית-נדל"נית מותאמת אישית צריכה להתאים למצב הקיים שלכם. לא תוכלו למשל לתכנן לרכוש נכס נדל"ן יקר במיוחד, שאפילו עם לקיחת הלוואה שפויה לא תוכלו לרכוש אותו בכלל.

 

היזהרו מסיכונים

ענף הנדל"ן טומן בתוכו סכומי כסף גבוהים במיוחד, מה שמוביל ללא מעט סיכונים פוטנציאליים כאשר מתעסקים בשוק זה בלי הידע והניסיון. נסו להימנע מסיכונים אלו באמצעות תוכנית מתואמת אישית ומגובה מאנשי מקצוע מנוסים.

תוכנית נדלן

תוכנית נדלן
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן