נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

באיזו מדינה כדאי להשקיע בנדל"ן?

משקיעים ישראלים מתלבטים בשאלה באיזו מדינה כדאי להשקיע ברכישה של נכס נדל"ן. המומחים של חברת נדל"ן גרמניה כאן עם הפרטים.

השקעת נדל"ן בחו"ל – מה חשוב לדעת?

לאור יוקר המחייה ומחירי הדיור הגבוהים במדינת ישראל, משקיעים רבים פונים אל עבר מדינות העולם בכדי לרכוש נכסי נדל"ן, ובכך לקבל תשואה גבוהה יותר מאשר ניתן לקבל בישראל. אולם, יש לשים לב כי על מנת לבצע השקעת נדל"ן איכותית ומשתלמת, מומלץ לפנות לחברה מקצועית אשר בקיאה בתחום, וזאת לאור מדיניות המיסוי המשתנה בין מדינה למדינה, כמו גם העובדה כי יש לבצע אין ספור פעולות אשר כוללות בין היתר פתיחה של חשבון נאמנות, התקשרות מול בנקים, חתימה על חוזים, איתור נכסים בעלי פוטנציאל ועוד. על כן, בטרם אתם מתחילים את התהליך פנו לחברה מובילה בתחום, כמו חברת נדל"ן גרמניה, אשר מהווה כיום את חוד החנית בעבור משקיעים לבצע השקעות נדל"ן בגרמניה וביעדים נוספים בחו"ל.

המדינות שהכי משתלם לבצע בהן השקעות נדל"ן

כאמור, השקעות נדל"ן בחו"ל מהוות נתיב השקעה איכותי ויציב, זאת לאור המחירים הנמוכים של הנכסים כמו גם מדיניות מיסוי מקלה. המדינה המובילה כיום בביצוע השקעות נדל"ן היא ללא ספק גרמניה, וזאת לאור העובדה כי מדובר במעצמה כלכלית וביטחונית אשר מאפשרת למשקיעים לבצע השקעות בנכסי נדל"ן, במיסוי נמוך ותחת פיקוח. יתרה מכך, גרמניה מהווה כיום את מרכז התרבות של אירופה, ומושכת מדי שנה מיליוני בני אדם למגורים, כחלק מיוקר מחייה נמוך ביותר וקבלת סבסוד ללימודים ולעבודה, ועל כן הביקוש למגורים גבוהה מאוד, בכל האזורים. מדינות נוספות ביבשת אשר גם הן משתלמות לביצוע השקעה הן כמובן פורטוגל, ספרד, אנגליה וכן מזרח אירופה, בה ניתן לאתר נכסי נדל"ן בעלי פוטנציאל גבוה מאוד, אולם אף מדינה לא מגיעה לתשואה אשר ניתן לקבל בגרמניה – אשר עומדת על לא פחות מ 11%, מספרים חסרי תקדים בעולם ההשקעות.

מדינות

מעוניין להשקיע בנכס נדל"ן מניב? רק באמצעות חברת נדל"ן גרמניה

חברת נדל"ן גרמניה נחשבת כיום לחברה המובילה בענף השקעות הנדל"ן בחו"ל, וזאת לאור פיתוח ראשון מסוגו אשר מאפשר למשקיע לקבל את הנכס בעל פוטנציאל ההשקעה הגבוהה ביותר, בהתאמה אישית לתקציב ולצרכים. צוות העובדים של החברה, אשר מורכב מטובי אנשי המקצוע בתחום יעניק לכם מעטפת שלמה לכל אורך התהליך, כך שתוכלו להיות בטוחים שבסופו תקבלו נכס נדל"ן אטרקטיבי אשר ינוהל ע"י חברה מקצועית, כמו גם אפשרות לביצוע השקעות נוספות בעתיד, כל זאת בזכות תנאי מימון נוחים מהבנקים המובילים בגרמניה. על כן, אם גם אתה רוצה להצטרף למאות הישראלים אשר רכשו באמצעות נדל"ן גרמניה נכס, אנו מזמינים אותך להיכנס לאתר בכתובת https://nadlan-germany.co.il, להשאיר פרטים ונציג מטעמנו ישוב לקביעת פגישת ייעוץ.

נכס ואיש
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן