נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מחפשים דירה להשקעה? הכירו את פרויקט אורות

השקעות נדל"ן מהוות כבר כמעט שני עשורים את אחד מאפיקי ההשקעה הנפוצים והמקובלים ביותר בישראל. נתוני משרד האוצר מצביעים על כך שלא פחות מאחד מכל חמישה אזרחים בישראל מחזיקים בנכס להשקעה. משמעות הדבר שבבעלותם נכס נוסף מלבד הנכס בו הם גרים.

במידה וגם אתם מתלבטים האם לקנות דירה להשקעה, הגעתם למקום הנכון – בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע עדכני ומקיף על כל מה שחשוב לדעת לפני רכישת דירה להשקעה.

 

דירה להשקעה

דירה להשקעה פירושה נכס אשר נרכש שלא לצרכי מגורים, אלא לצורכי מכירתו או השכרתו לגורם שהוא לא בעל הנכס. כאשר קונים דירה להשקעה, היעד מצד המשקיע הוא שימוש בהון העצמי שלו על מנת לייצר הון נוסף בהמשך לתשלומי שכר הדירה, השבחת הנכס ובעקבות זאת עלייה בערכו. כך ניתן למכור בהמשך את הנכס במחיר גבוה יותר ממחיר העסקה המקורית. מהסיבה הזו קם המיזם לשיווק קרקעות דורות עילית.

 

מדוע דירה להשקעה?

המצב הנוכחי הבלתי יציב והרגיש בשווקים הפיננסיים דוחף בעלי הון ומשקיעים למיניהם להעביר את הכסף שלהם לאפיקי השקעה סולידיים יותר, ובעקבות זאת להשקיע בנדל"ן. גם לפני שהשווקים הפיננסיים ושוק ההון הפכו להיות זירות השקעה בלתי יציבות, הייתה התשואה הפוטנציאלית על קניית דירה להשקעה גבוהה ומשתלמת יותר מאפיקי חסכון פיננסיים אלטרנטיביים, כגון קופות גמל, קרן השתלמות, ביטוחי מנהלים ועוד.

 

אורות בדורות

בהמשך לכך, קם פרויקט הקמת השכונה אורות בדורות הייחודי, אשר שוכנת בין כביש חמש לבין כביש 55 כרבע שעה מצומת מורשה. שטח הפרויקט הוא מאתיים דונם, כאשר המשפחות שעתידות לחיות במסגרתו הן משפחות ציונות דתית שדוגלות בערכי הרחבת ההתיישבות בארץ.

יתרונה המרכזי של תכנון הקמת השכונה הזו הוא שמדובר בקרקע שעדיין לא מופשרת לבנייה. מהסיבה הזו המחיר נמוך בהתאם. הקנייה מתבצעת היום, בעוד הקרקע עדייןן הינה קרקע חקלאית ולכן צפי עליית המחירים אמור להיות עד פי ארבע משווי פרויקט אורות בדורות בימינו.

 

מה ייחודי בפרויקט?

הקרקע המדוברת מיועדת להפשרה תוך בין חמש לשמונה שנים, מכיוון שבאיזור המרכז עולה צורך רב במקומות מגורים –  במיוחד עבור דתיים לאומיים. מיקומו הנהדר של הפרויקט אורות בדורות יקנה לכם את האפשרות למגורים לצד השקעה משתלמת באיזור המרכז, שהיום קשה מאד לרכוש בו דירה מקבלן או נכס. בנוסף, יש לציין שבאיזור זה יש תמיכה מלאה מצד הממשלה וכן גם במועצה המקומית.

 

לסיכום, מהם היתרונות בפרויקט אורות בדורות?

היתרונות שאתם מוכרחים להכיר בעודכם מתלבטים האם לרכוש בפרויקט אורות בדורות מתחילים באפשרות לשמירה על רצף ההתיישבות היהודית על ידי התרחבותה. מדובר בנוף היפייפה של איזור השומרון. הבנייה היא בסטנדרט איכותי וגבוה, כאשר משולבים מבנים ציבוריים כגון מגרטי ספורט וקאנטרי קלאב, מוסדות חינוך, בתי כנסת כמובן, בריכות שחייה ועוד. ובנוסף – הקרקע אינה מטעם המדינה, מהסיבה הזאת תקבלו זכויות מלאות ומשכון, ללא מס וללא היטל שבח.

דירה להשקעה

דירה להשקעה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן