נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רשלנות רפואית: לידת עכוז – כיצד להגיש תביעה לאחר פגיעה בילד?

רשלנות רפואית בלידת עכוז עלולה להוביל לפגיעה ארוכת טווח ביילוד ואף לסכנה ממשית לחייו. במקרים אלו של רשלנות, ישנה עילה לתביעה משפטית וקבלת פיצויים בגין הנזק שנגרם. אז כיצד תגישו את התביעה ומה כדאי שתדעו לפני שאתם ניגשים לבית המשפט?

 

מהי לידת עכוז ומהי רשלנות רפואית בלידת עכוז?

לידת עכוז הינה מצב בו נולד העובר כאשר רגליו מופנות כלפי מטה, ולא בצורה התקינה כאשר ראשו מופנה כלפי מטה ויוצא תחילה. מצבים של לידת עכוז הינם מצבים מסוכנים בעיקר עבור היילוד, ולכן במרבית המקרים של לידת עכוז יחליט הצוות הרפואי על לידה קיסרית, על מנת לצמצם סכנה וסיכוי לנזקים עבור היילוד. לידת עכוז עלולה להתרחש מסיבות שונות, לרבות לידת פג שטרם הספיק להסתובב או עובר שלא הסתובב בבטן האם במהלך ההיריון.

רשלנות רפואית בלידת עכוז תתבטא בטיפול רפואי לקוי ביולדת וביילוד במהלך לידת עכוז. טיפול רפואי שגוי יבוא לידי ביטוי בעיקר כחוסר זיהוי מצוקות רפואיות אצל העובר או אצל היולדת, קבלת החלטות רפואיות באופן שאינו מקצועי, חוסר נוכחות של רופא בכיר למקרים אלו, בחירה של שיטה לא נכונה ליילוד, וביצוע הליך באופן לקוי.

במקרים של רשלנות רפואית בלידת עכוז מומלץ להיעזר בעו"ד רשלנות רפואית דוד פייל אשר ילווה אתכם לאורך כל התהליך ויסייע לכם בהגשת תביעה בעלת סיכויי הצלחה גבוהים ביותר.

 

כיצד יש להגיש תביעה?

הגשת תביעה בגין רשלנות רפואית בלידת עכוז מצריכה הבאת הוכחות לטיעונים בגין רשלנות רפואית. על התובעים להגיש הוכחות במעידות כי התרחשה רשלנות רפואית בזמן הלידה, הוכחות אשר יצביעו על האשמים ברשלנות הרפואית אשר יתנו את הדין. כמו כן, יהיה צורך בהוכחת הנזק שנגרם ליולדת וליילוד במידה ואכן נגרם והוכחת הקשר הנסיבתי בין הרשלנות הרפואית שבוצעה לבין הנזק שנגרם.

על מנת להגיש תביעה מוצלחת, מומלץ להיעזר בעורך דין מוסמך המתמחה בתחומים של רשלנות רפואית ובעיקר ברשלנות המבוצעת בזמן לידה. עורך הדין ילווה אתכם לאורך כל הדרך, יסביר על התהליך העומד בפניכם, ייצג אתכם בבית המשפט ויעזור לכם להוכיח את הטיעונים שלכם ולקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם.

 

מה עליי לדעת לפני הגשת התביעה?

כאשר אתם ניגשים לקרת תביעה בגין רשלנות רפואית בלידה, ראשית כדאי שתדעו שהתביעה עלולה לקחת זמן וכי מדובר בתהליך משפטי ארוך וסבוך. הוכחת רשלנות רפואית היא אינה פשוטה וקלה, ונדרשת דעות רבות מצד מומחים. על כן, כדאי שתהיו מוכנים לתהליך ותשאלו בתחילה את עורך הדין שלכם לגבי התהליך העומד בפניכם.

כמו כן, כדאי שתדעו שקבלת הפיצויים מטרתם לסייע ליולדת וליילוד בטיפולים רפואיים נדרשים כתוצאה מהפגיעה שחוו, פיצוי בגין הפסדים כספיים בעבר או בעתיד וכן סיוע בשיקום חייהם.

תביעה לאחר פגיעה בילד

רשלנות רפואית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין הסכם ממון
איך כותבים הסכם ממון?

הסכם ממון הוא מסמך משפטי מחייב המתאר את ההסדרים הפיננסיים בין הצדדים המעורבים בעסקה או מערכת יחסים מסוימת. בין