נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חשוב להגן על עצמכם עם ביטוח מבנה

אחרי לא מעט שנים של עבודה קשה הצלחתם לקנות דירה בבניין משותף? עשיתם כל מה שאתם יכולים כדי לקבל סיוע מההורים וכדי לקבל את המשכנתא הרצויה מהבנק? אם כך, ברור מדוע גם עבורכם, כמו עבור כל משפחה בישראל, הדירה היא עניין חשוב מאוד. זה לא רק המקום שבו אתם גרים אלא זו גם הירושה שבבוא העת תעבירו לילדים שלכם ולמעשה, זה הביטחון הכלכלי שלכם. כעת תדמיינו מצב נוראי שבו אתם משלמים משכנתא, מתרחשת התפוצצות של בלון גז וכל הדירה נהרסת. לא רק שכל זה קורה, אלא גם אין לכם ביטוח מבנה! מדובר על תרחיש נוראי ולכן, למרות שלעשות ביטוח מבנה זה לא עניין של חוק או חובה, בהחלט כדאי שתעשו ביטוח כזה כי אתם פשוט לא רוצים למצוא את עצמכם בלעדיו. זה נכון שאיש מאיתנו לא ירצה להגיע למצב שבו הוא צריך להפעיל את הביטוח הזה, אך מצב עוד יותר נוראי הוא שאתם זקוקים לביטוח הזה ופשוט אין לכם אותו. לכן לא כדאי לדחות את הדברים ומאוד מומלץ לבחור כבר עכשיו את הפוליסה המתאימה לכם ביותר.

בית ומשפחה

מה כולל הביטוח?

כמובן שכאשר מדברים על ביטוח מבנה מדברים על מגוון רחב של פוליסות שונות וטבעי שתרצו לדעת על מה בדיוק אתם חותמים. מה כולל הביטוח ובאיזה מקרים תוכלו לפנות אל החברה שבה אתם מבוטחים כדי לקבל פיצוי או כיסוי לנזק? ראשית, קחו בחשבון שלכל חברת ביטוח יש פוליסות אחרות להציע לכם ושנית, כדאי שתדעו שברוב המקרים ביטוחי מבנה מתייחסים לנזקים שעלולים לקרות בפרטים שונים בבית, כמו לדוגמא: החלונות, הכיורים, הצנרת, מערכת החשמל, מתקני ההסקה, שערים וכדומה. ברוב המקרים פוליסות כאלה מכסות נזקים שהתרחשו כתוצאה מהתלקחות של אש במבנה, מהתרסקות של כלי טיס על הבית, התנגשות של כלי רכב במבנה ועוד. אסונות הטבע נכללים בדרך כלל גם הם במקרים שבהם הפוליסה כן תכסה את הנזק ולכן חשוב לעבור על הפוליסה ולבדוק על מה בדיוק אתם עומדים לחתום.

מהם הקריטריונים לבחירת חברת הביטוח שלכם?

האמת היא שאם תעשו חיפוש מהיר אתם תראו שלא חסרות חברות ביטוח שדרכן תוכלו לחתום על פוליסות כאלה. לכן עולה השאלה – כיצד נבחר את חברת הביטוח הנכונה? ומהם הקריטריונים שיעזרו לנו לאתר את החברה המתאימה? מתלבטים בין כמה חברות שונות? אם כך, כדאי שתבררו:

  • באיזו שנה הוקמה חברת הביטוח וכמה ניסיון יש לה
  • מה כוללת הפוליסה שמציעה לכם החברה
  • האם המחירים נראים לכם סבירים
  • האם זו חברה עם המלצות
  • האם תקבלו מענה בכל עת

שווה להשקיע ולברר מראש כל מה שאתם יכולים אודות כמה חברות ביטוח שכן כך תוכלו להחליט בקלות רבה יותר איפה תרצו לעשות ביטוח מבנה.

מבנה מבוטח
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא ביטוחים