נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עולים אל הפסגה של הר הביטוח

מרוץ החיים במדינת ישראל הוא בין המרוצים המהירים בעולם. שני בני הזוג עובדים וצריכים ללהטט בין ילדים, עבודה, משפחה וחברים. בין כל הסידורים הבלתי נגמרים גם צריך לדאוג למשכורת, ניהול חשבונות וכמובן ביטוח לכל בני המשפחה. את הביטוח של הילדים זוכרים לסדר, אבל מה עם הביטוח של ההורים? הרי יש ביטוח במקום עבודה, ביטוח דרך קופת חולים וסבתא אומרת שאי אפשר לוותר על ביטוח פרטי. מכל אלו נוצר סלט אחד גדול ואף אחד לא יכול לדעת איפה הוא מבוטח, כמה ולמה ומה כל ביטוח מכסה. הצעד הראשון לעשות זאת הוא להבין היכן נמצאים הביטוחים ומה הם, ובדיוק בשביל זה הומצא האתר "הר הביטוח" שעושה את המשימה על הצד הטוב ביותר.

הקצה של ההר

הר הביטוח – ידע זה כוח

מערכת החיפוש

באמצעות שימוש בתעודת הזהות בלבד יכול כל אדם לראות ולהכיר את מוצרי הביטוח שרכש עד החיפוש ועדיין פעילים. חשוב לשים לב כי ביטוחים שאינם פעילים או שהיו פעילים בעבר לא יעלו בתוצאות החיפוש. תחומי הביטוח מגוונים ונעים בין ביטוח סיעודי ואובדן כושר עבודה לבין ביטוח בריאות וביטוחי רכב ודירה.

הכרת הביטוחים

אחד האתגרים הגדולים ביותר של בעלי ביטוחים הוא היכולת להבין מה כולל כל ביטוח ומה התנאים. הרי כל ביטוח מציב תנאים מסוימים לצורך הפעלתו ומימושו. אתר "הר הביטוח" מאפשר לדעת מה התנאים של כל מוצר ביטוחי, מה הוא מכסה ואיך אפשר להשתמש בו. זהו ידע חשוב במיוחד שהופך את הביטוחים ליעילים ויכול לסייע בצמצום של ביטוחים כפולים או מיותרים בהם למבוטח אין צורך.   

השוואה בין החברות

כל מוצר ביטוחי נמכר במספר חברות שונות, אך לאדם ממוצע אין את האפשרות להשוות ביניהם. האותיות הקטנות, הקושי להשוות מוצר למוצר וחוסר היכרות יכולים להקשות על תהליך הבדיקה וכך לגרום לאובדן כספי ולתשלומי יתר. באמצעות האתר יכול המבוטח להשוות בין מוצרי הביטוח השונים ולראות מהי האופציה המשתלמת ביותר עבורו מבין כלל הביטוחים. זוהי מהפכה בשוק הביטוח שיכולה להיטיב משמעותית עם המבוטחים.

מוצרי ביטוח של קרובים שנפטרו

ברגע שאדם נפטר כל הידע שהוא צבר לאורך השנים נפטר איתו. הידע הזה כולל גם את כל הביטוחים והחשבונות שהיו לאותו נפטר בחייו. ישנם ביטוחים כמו ביטוחי דירה ורכב שיכולים היורשים להעביר על שמם וכך לחסוך מעט את התשלומים או להשתמש בהם במקום הנפטר. בנוסף, ישנם ביטוחי חיים שאותם ניתן לממש במקרה של פטירה של אדם וכך לקבל את הכספים המגיעים ליורשים בעקבות האירוע המצער.

אמצעי זיהוי

הדרך היחידה להוציא את המידע הנמצא באתר היא באמצעות תעודת זהות. יש צורך במספר התעודה ובתאריך שבו הונפקה. לא ניתן לערוך חיפוש באתר באמצעות דרכון או רישיון נהיגה, אף על פי שדרך זו נהוגה במשרדים ממשלתיים אחרים.

הקצה של ההר ראשית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא ביטוחים