נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה את חייבת לברר האם מגיעים לך החזרי מס?

מיסים זו מילה כבדה שבדרך כלל עולה לנו הרבה כסף בשנה והאמת היא, שעמוק בפנים כולנו מפחדים מהעניין הזה. אנחנו לא רוצים להעלים מס כי השאיפה היא להיות אזרחים טובים וישרים במדינה, אך מצד שני, מי מאיתנו היה רוצה לשלם יותר מידי מיסים? ויחד עם זאת, זה קורה לרבים מאיתנו, מסיבות כאלה ואחרות, ומה שגם את צריכה לדעת, זה שלברר האם מגיעים לך החזרי מס זה לא משהו שבאמת יגזול ממך אנרגיות. היום, כדי לברר האם מגיעים לך החזרי מס, את אפילו לא צריכה לצאת מהבית או מהמשרד שלך, אז למה שלא תעשי זאת?

 

איך תבררי מה מגיע לך?

 

זה לא משנה אם נדמה לך שמגיעים לך החזרים כי הארכת את חופשת הלידה על חשבונך בכמה חודשים, כי פיטרו אותך מהעבודה או כי הילד שלך אובחן כחולה במחלה קשה בשנה האחרונה. מה שבטוח זה ששילמת את אותם המיסים שנהגת לשלם בכל השנים האחרונות אך למעשה ההכנסה שלך השתנתה. לכן בהחלט יכול להיות שכאשר יעשו עבורך את הבירורים יגלו שמגיעים לך החזרי מס והאמת היא, שאין שום סיבה שבגללה כדאי לך לוותר על הסכום שמגיע לך. זה נכון שלא מדובר על סכום שמשנה חיים אבל גם כמה אלפי שקלים בשנה יכולים לסייע, אז למה שתתרמי אותם לרשות המיסים?

לברר

איך הכסף יועבר אלייך?

 

מטרידה אותך השאלה איך הכסף יגיע אלייך, במידה ואכן יסתבר שמגיעים לך החזרי מס? אם כך, כדאי שתדעי שבנושא הזה רשות המיסים מאוד מסודרת. כלומר, את הכסף תקבלי ישירות לחשבון הבנק שלך! חשוב להבין שאומנם רשות המיסים זה לא גוף שפשוט להתנהל מולו אבל אם עושים את הדברים לפי ההוראות וממלאים את הטפסים שצריך – הסיכוי לקבל את מה שמגיע לכל אחד מאיתנו בתור החזרי מס הולך וגדל. יש היום גורמים מקצועיים שיוכלו לעשות עבורך את העבודה ולברר בשבילך כל מה שצריך כך שאת אפילו לא צריכה לצאת למאבק הזה לבדך וכך פשוט מקבלים את החזרי המס.

 

באדיבות חברת הגנה – החזרי מס לשכירים

 

לברר ראשית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא מיסים
כוס עם כסף
החזרי מס בגין שנת שבתון

בישראל, מס הכנסה מחושב לפי גובה הכנסה שנתית. למעשה, ככל שהכנסתכם תהיה גבוהה יותר, כך ינוכה משכרכם יותר מס.

מס ראשית
בדיקת זכאות להחזר מס

הידע של רוב האזרחים בנושא מיסים, מסתכם בזה שיש חובה להפריש מדי חודש סכום כסף לטובת מס הכנסה. אין