נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו הביטוח הכי שווה לספורט אתגרי בחו"ל?

השאלות הנפוצות ביותר שעולות בתקופה האחרונה ברחבי הרשת נוגעות לביטוחים נוגעות לבירור מעמיק אודות ביטוחים שמותאמים לאלו שיוצאים לחו"ל במטרה ליהנות מספורט אתגרי. כדי לעשות לכולם סדר בנושא, החלטנו לצאת ולבדוק מהו הביטוח הכי שווה לספורט אתגרי בחו"ל. הישארו אתנו ותגלו את הפרטים שרציתם לדעת אבל לא קיבלתם עד כה.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו לכתוב את המדריך

כדי שנוכל לחזור עם כל המידע שאתם זקוקים לו, היינו צריכים לפנות אל יודעי דבר. מדובר בעצם באנשים שטסו בשנים האחרונות וביצעו ביטוח לספורט אתגרי. שכן, הם עוסקים להנאתם בספורט אתגרי מסוגים שונים, למשל:

  • טיפוס הרים
  • סקי
  • טיפוס קירות
  • רכיבה על אופניים ועוד

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת ספורטאים וביקשנו מיודעי דבר בנושא לציין בפנינו את הביטוח המשתלם ביותר שהם הכירו. קיבלנו לא מעט פניות והחלטנו להציג בפניכם את התשובה החכמה של אחד הפונים. מדובר בבחור צעיר בשם יואל.

 

מהו הביטוח הכי שווה לספורט אתגרי בחו"ל? התשובה של יואל מתל אביב

יואל ציין בפנינו כי אין לו המלצה לביטוח ספציפי. הוא טס בין 3 ל – 4 פעמים בשנה לחו"ל כדי להתחרות בתחרויות של טיפוס קירות. לדבריו, הוא סוגר בכל פעם ביטוח עם חברה אחרת. רוצים לדעת למה? פשוט בגלל שכל חברה מציעה לו מחיר אחר על אותה פוליסה.

הוא בוחר בסופו של דבר את זו שמציעה לו את המחיר הטוב ביותר. רוצים לדעת כמה אתם צפויים לשלם על הביטוח הבא שלכם? לחצו כאן להשוואה ותגלו.

 

חשיבות עריכת השוואות מחירים

יואל ציין בפנינו כי חשוב מאוד לבצע השוואות מחירים בין חברות הביטוח השונות. שכן, בזמן שחברה אחרת מציעה לכם מחיר מסוים, חברה אחרת עלולה להציע מחיר נמוך הרבה יותר. ספורטאים שיוצאים לתחרויות בחו"ל או סתם לנסיעה שכוללת ספורט אתגרי עשויים גם כך להוציא לא מעט כסף, אז אם אפשר לחסוך, למה לא לעשות זאת?

 

בחירה בחברה מוכרת

נכון שיואל ממליץ בחום לערוך השוואות מחירים, אך אנו רוצים רגע להוסיף כמה מילים חשובות בנושא. ראוי שתדעו כי אין זה מספיק פשוט לבחור בחברה שמציעה את המחיר הזול ביותר. עליכם לערוך בירור מקיף ולראות שמדובר בחברה מוכרת ומומלצת. כזו שספורטאים אחרים מבצעים דרכה את הביטוח.

אם אתם לא מכירים את החברה באופן מעמיק, תדעו שתמיד אפשר לקרוא עליה ביקורות ברחבי הרשת. ניתן לקרוא את הביקורות הללו בגוגל ביקורות או בקבוצות פייסבוק של ספורטאים שטסים לחו"ל.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות הביטוח הכי שווה לספורט אתגרי. כעת, כשיש לכם את הפרטים בנושא, אתם יכולים לבחור את הביטוח המתאים ולהיות רגועים. שיהיה בהצלחה!

ספורט אתגרי

ביטוח בחו"ל
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא טיפים פיננסים
5 טריקים לסטודנטים

  בתור סטודנטים, יש לא מעט כלים שיכולים לחסוך לכם זמן יקר. הכלים הללו לא תמיד מוכרים לקהל הרחב,

זהב טהור
האם רווחי להשקיע בזהב?

כשמדובר בהשקעה בזהב, יש הרבה דעות שונות. יש הסבורים שזהב הוא השקעה נבונה, בעוד שאחרים מאמינים שזה לא שווה

מחשבון
מה היא בקשה לתיקון שומה?

ניתן להגיש בקשה לתיקון שומה בהתאם לחוק מיסוי מקרקעין סעיף 85. שומת המס מצביעה על גובה המס הנדרש לתשלום.