נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ייעוץ משכנתאות מיועץ משכנתא פרטי או מהבנק – מה עדיף ולמי זה מתאים?

נטילת משכנתא הינה הליך בירוקרטי סבוך שמצריך קבלת ייעוץ מצד יועצי משכנתאות שיסייעו בהליך. מדריך זה יצא לבדוק מיהם היועצים המומלצים ביותר – יועצי משכנתא פרטיים או יועצי המשכנתאות הבנקאיים. הישארו כאן ותגלו בעוד כמה רגעים מיהו היועץ המתאים לכם ביותר מבין השניים, כדי שתוכלו להגיע בסופו של דבר להחלטה שקולה.

 

תכירו את יועץ המשכנתא הבנקאי

בחרנו להתמקד תחילה ביועץ המשכנתאות הבנקאי שכנראה מוכר לכם. שכן, בעת ההגעה לסניפי הבנקים השונים, אנו רואים לא פעם פרסומות ושלטים שנתלים לצד המרחבים שבהם ניתן הייעוץ בתחום המשכנתאות. נאמר בתור התחלה שהפגישה עם יועץ משכנתאות בנקאי אינה כרוכה בתשלום ובסופה, תקבלו תמהיל משכנתא שכולל הסבר אודות הריביות.

מדובר ביתרון לכאורה, אך יש עוד פרט חשוב נוסף שצריך לקחת בחשבון. הבנק רוצה אתכם, נוטלי המשכנתאות, אבל הוא לא דואג לכם, אלא לאינטרסים הכלכליים שלו בלבד. מדובר בעניין שעשוי לפגוע בכם בסופו של דבר, במיוחד אם אינכם בקיאים בתחום המשכנתאות.

תכירו את יועץ המשכנתא הבנקאי

יועץ משכנתאות פרטי – נטול אינטרס

הכותרת שלעיל מגלה לכם את התשובה לשאלה שהוצגה בתחילת המדריך. שכן, זה ברור שתרצו לקבל שירות מצד יועץ משכנתאות פרטי, משום שהוא דואג לאינטרס שלכם בלבד. נציין שיועץ זה צפוי לגבות תשלום עבור הפגישה עמו, אך העלות הזו מתגמדת בסופו של דבר, כשמסתכלים על התמונה המלאה. שכן, היועץ יאפשר לכם לבחור במשכנתא הנכונה עבורכם, כך שתהיו בטוחים שלא "תזרקו" כסף במהלך השנים הבאות.

 

תפקידיו של יועץ המשכנתא הפרטי

הפגישות שתערכו עם יועץ המשכנתא הפרטי יאפשרו לכם לבצע הליך הדרגתי ושקול של לקיחת משכנתא. במהלכו, יועץ המשכנתא יטפל בעניינים בירוקרטיים שונים, כך שלא תצטרכו לשבור את הראש בניסיונות להבין מה עליכם לעשות מול הטפסים השונים. אם לא די בכך, הוא גם יבצע את הפעולות הבאות:

  • יפתח בהליכי משא ומתן כדי שתוכלו לקבל את המשכנתא עם תנאים טובים
  • יבנה תמהילים וסייע בבחירת התמהיל המתאים ביותר
  • ילווה אתכם עד הרגע שבו תקבלו את המשכנתא

 

למי זה מתאים?

הסתייעות מצד יועץ משכנתא פרטי מתאימה למי שרוצה להיות בטוח בכך שהוא יקבל את המשכנתא המתאימה לו ביותר. אם אתם יודעים שזו הבחירה הנכונה עבורכם, תצטרכו לצאת לדרך ולבצע את הבדיקות הבאות שיאפשרו לבחור ביועץ משכנתא פרטי שיבצע את עבודתו נאמנה:

  • בדיקת רקע (המלצות מצד לקוחות קודמים וכו')
  • בחינת הגישה שלו
  • מומחיות בתחום

 

השורה התחתונה

נטילת משכנתא מחייבת הסתייעות מצד יועץ משכנתאות פרטי שיסייע ללווים לקבל את האינפורמציה הדרושה להם ללא אינטרס. בשלב זה אתם מכירים בעובדה זו מקרוב, כך שנותר לכם רק לפנות למומחה חיצוני שיעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

ייעוץ משכנתאות

ייעוץ משכנתאות מיועץ משכנתא פרטי או מהבנק - מה עדיף ולמי זה מתאים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא משכנתאות