נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

משכנתא לסגירת חובות – ראש שקט בדרך לסגירת החוב

רבים אשר נקלעים למצב כלכלי קשה בו הם מתנהלים רק עם המינוס מעוניינים לקבל משכנתא לסגירת חובות. המומחים של חברת שקוף מסבירים מהי בדיוק ומדוע היא הדרך הטובה ביותר לצאת מהחובות.

 

משכנתא לסגירת חובות – הדרך הטובה ביותר

המינוס בעו"ש הוא למעשה גרוע מאוד, מאחר ומינוס בבנק גורר ריביות באחוזים גבוהים מאוד מה שגורם לרבים להיכנס לברוך כלכלי שהם אינם יודעים כיצד לצאת ממנו. חשוב לדעת כי למעשה, הבורות הקיימת של הציבור הישראלי ברזי הבנקאות הישראלית גורמת לכך שמינוס בבנק הפך למכת מדינת, כאשר רבים ממשיכים לסחוב את המינוס למשך שנים ארוכות. על כן, ישנה דרך לכסות את המינוס, והפעולה הזו צריכה להתבצע בהקדם האפשרי. ע"פ המומחים של חברת שקוף, החברה המובילה כיום בשוק הישראלי בכל הנוגע לייעוץ משכנתאות, ההלוואה הטובה ביותר שניתן לקבל כיום כדי לסגור את המינוס וכן חובות מול חברות האשראי או חברות פרטיות כמו גם אנשים פרטיים היא באמצעות לקיחת הלוואה באמצעות המשכנתא לסגירת חובות בתנאים נוחים. יתרונותיה של משכנתא לכיסוי חובות נעוצות הן בריבית והן בפריסת התשלומים אשר ניתן לקבל. למעשה,  משכון הבית בתנאי שההחזר החודשי נמוך יחסית, זוהי דרך בטוחה ולכן הבנק נוטה להיות יותר נדיב עם תנאי ההלוואה, כאשר המקסימום שניתן לקבל הוא 50 אחוז מערך הדירה.  כמו כן, ניתן לפרוס את ההחזר להרבה שנים, אך הדבר תלוי ביכולת ההחזר של המבקש ומצבו הפיננסי. בנקודה כזאת חשוב להדגיש כי מעבר ללקיחת ההלוואה הזאת, ישנו גם צורך מידי להתמודד בצורה נבונה עם ניהול תקציב ביתי. הלוואה מסוג זה היא למטרת סגירת חובות בלבד, וחשוב לא להתפתחות להשתמש בה למטרות אחרות כמו רכישת רכב חדש, יציאה לחופשה וכו', אלא לשם סגירת החוב הקיים.  מטרה זו חשובה מאחר והיא זו  שקובעת את גובה ההלוואה, כאשר ההלוואה צריכה לכסות את החובות הדחופים ביותר בעדיפות עליונה באופן המיטבי ביותר.

 

התייעצות עם מומחה בטרם לקיחת המשכנתא

בטרם לקיחת ההלוואה יש להתייעץ עם יועץ למשכנתאות אשר מכיר את תחום הבנקאות כמו גם את האפשרויות הפיננסיות הקיימות. פעולה זו חשובה ביותר, מאחר ורבים לוקחים משכנתא לכיסוי החוב מבלי לדעת מהן העלויות של הריבית, וכן רבים אינם יודעים להתמקח עם הבנקים, זאת מאחר והריבית משתנה מבנק לבנק. לכן, לאחר ההתייעצות ניתן לקבל גם ליווי של היועץ כפי שמעניקה חברת שקוף אל מול הבנק, כך שמשכנתא לסגירת הלוואות תהיה עם פריסת תשלומים נוחה וריבית אטרקטיבית. בנושא הריבית, מסבירים המומחים של חברת שקוף, היא יכולה לנוע סביב ה 3.5 אחוזים ועד לשישה אחוזים ויותר. לכן, יש לבצע בדיקות מעמיקות ע"י היועץ בטרם מתקבלת ההחלטה באיזה בנק לבחור.

 

לפרטים: https://www.hagana.co.il/

 

 

משכנתא לסגירת חוב - ראש שקט

 

 

 

משכנתא לראש שקט
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא משכנתאות