נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם בריא לאכול בשר על גריל גז בזמן ההריון

מזל טוב, אתם בהריון! אין יותר משמח מזה, אך בתקופת ההריון חלים שינויים רבים בגוף האישה, ובעקבותיהם מגיעות הגבלות שונות ומגוונות שכדאי לעקוב אחריהן בכדי להבטיח הריון תקין ולידה בטוחה לאם ולתינוק. ישנם מאכלים שונים שמומלץ לא לאכול בזמן תקופת ההריון, אך האם בשר על גריל גז הוא אחד מהם? במאמר זה נסביר את העניין.

 

תקופת ההריון היא תקופה של שינויים

תקופת ההריון היא תקופה משנה חיים, בה האישה עוברת שינויים רבים ומגוונים, חלקם מורכבים וקשים יותר וחלקם קצת פחות. שגרת החיים שלה משתנה לגמרי, וישנם דברים שהיא אינה יכולה לעשות בתקופה הזו יותר, או שמומלץ שתימנע מהם, בין אם מבחינת פעילות גופנית או צריכה של מזונות שונים.

 

הריון קולינרי

בתקופת ההריון ישנם איסורים או המלצות להימנעות ממגוון של מזונות – דגים נאים, אלכוהול, קפאין בכמויות גדולות, ועוד ועוד. ומה לגבי בשר, BBQ&MORE? ובכן, כאשר מדובר בבשר נא – ההמלצה היא להימנע, אך בשר מבושל אינו נכלל ברשימת האיסורים ברוב המקרים. כמובן שחשוב שכל אישה תתייעץ עם הרופא או הרופאה שלה, בשביל לקבל תמונת מצב מלאה ואת ההמלצות הרלוונטיות למקרה שלה.

 

מהם יתרונותיו של בשר על גריל גז

גם אם האישה ההריונית הייתה כל חייה קרניבורית שאוהבת בשר יותר מהכל, בתקופת ההריון השינויים הרבים שחלים עליה משפיעים גם על חוש הריח, ומפותחת אצל נשים רבות רגישות לריחות, על כן זה עלול לכלול גם רגישות עזה לריחות של בשר. כאשר מכינים בשר בתוך הבית על הכיריים, הריח שלו מתפשט בכל רחבי הבית וגם כשפותחים חלונות – שאריות מהריח נשארים. חשוב להמעיט ולהימנע מהפצת ריחות עזים שעלולים להפריע או להעיק על האישה ההריונית. בשימוש בגריל גז, כאשר כל ההכנה של הבשר נעשית מחוץ לבית, בחצר או בגינה הפרטית, הריח לא מגיע הביתה וכולם יכולים לנשום לרווחה.

 

איך מכינים בשר על גריל גז

אם אתם תוהים איך באמת מכינים בשר על גריל גז עבור אישה הריונית, הנה התשובה:

  • בחרו את הנתח שלכם, ודאגו שהוא יהיה איכותי מקצב שאתם סומכים עליו
  • מנגבים אותו עם נייר סופג
  • מתבלים את הנתח בהתאם לסוג שלו
  • מורחים בשמן זית
  • מחממים את גריל הגז לטמפרטורה המתאימה לנתח – למשל, לסטייק אנטריקוט 240 מעלות צלזיוס בערך
  • כשהרשת חמה מניחים את הנתח עליה וצורבים – זמן הצריבה מותאם לכל נתח
  • נותנים צריבה נוספת של כמה דקות ברשת הגבוה ביותר בגריל
  • נותנים לנתח לנוח מספר דקות ואוכלים

 

לסיכום

בשר על גריל גז הוא מאכל מפנק וטעים, ובמידה ורופאים לא אסרו על האישה ההריונית לאכול אותו באופן מפורש, הוא נחשב בטוח לאכילה גם במהלך ההריון, בהנחה שמבשלים אותו בצורה המתאימה. השתמשו בגריל גז עבור חווית בשרים מדהימה בכל ארוחה.

האם בריא לאכול בשר על גריל גז בזמן ההריון

אכילת בשר על גריל גז במהלך ההריון
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא כללי
סיבות לעשות קורס טיקטוק
3 סיבות לעשות קורס טיקטוק

לכל דור ודור, או לפחות אחת לכמה שנים, יש את הפלטפורמה המועדפת עליו לתקשורת המונים. כשמדובר בדור הצעירים הנוכחי,