נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתם צוללים? למה חשוב לעשות ביטוח צלילה בינלאומי ומהם היתרונות שלו?

צוללנים רבים מכירים בחשיבות ביטוח הצלילה המקומי, זה שמעניק ביטחון בכל הנוגע לצלילות שמתרחשות בגבולות הארץ, אך מעטים מכירים בביטוח הבין לאומי שכולל שורה ארוכה של יתרונות. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות לנושאים אלו, מתוך מטרה לשמור על קהילת הצוללים בישראל ובעולם כולו. הישארו כאן ותגלו למה חשוב לעשות ביטוח בינלאומי ומה הוא יקנה לכם.

 

ביטוח צלילה בינלאומי – מה זה?

ביטוח צלילה מסוג זה יאפשר לכם לקבל כיסוי רפואי במידה ותתרחש תאונה במהלך הצלילה שתתקיים בישראל או במדינה זרה. ביטוח זה צפוי לכסות הוצאות רפואיות שונות, לדוגמא:

  • תשלום לאמבולנס
  • אשפוז בבית החולים
  • הטסה לקבלת טיפול בישראל ועוד

מלבד זאת, הביטוח מכסה גם נזק או אובדן שאירע לציוד הצלילה שבו השתמשתם. נדגיש שציוד מסוג זה נחשב ליקר ערך וכדאי לבטח את עצמכם, כדי שלא תצטרכו לשלם מכיסכם על שבר או תקלה שתתגלה בציוד שהושכר.

צלילה בינלאומית

החשיבות בביטוח צלילה זה

אנשים שצוללים כתחביב צפויים להחזיק בביטוח צלילה שנתי שיאפשר להם "לקפוץ" בכל רגע נתון לים, כדי לצאת לצלילה. אלה גם עשויים למצוא את עצמם רוכשים כרטיס טיסה בדקה התשעים ליעד בחו"ל, כדי לצלול בו ולהכיר את העולם היפיפה שנמצא מתחת למים.

תרחיש זה מצריך ביטוח צלילה נפרד שתקף גם לחו"ל. ניתן כמובן לחסוך את כפל הרכישות ולקנות מראש ביטוח צלילה שנתי בינלאומי שיאפשר ליהנות משקט נפשי וכיסוי מלא לכל צלילה שהיא.

 

3 היתרונות הבולטים בביטוח צלילה בינלאומי

לצד היתרון המשמעותי שהוצג בפסקה שלעיל, קיימים 3 יתרונות נוספים שחשוב להתעכב עליהם כעת:

  • קבלת החזרים עבור הוצאות שונות: חברת הביטוח תספק לכם הוצאות עבור ציוד תקול וטיפולים שקיבלתם בארץ ו\או בחו"ל
  • שקט נפשי: תוכלו לצלול בכל יעד בידיעה שאתם מכוסים
  • הרחבות: כל אחד יכול לרכוש הרחבה לפוליסה, בהתאם לסוג הצלילה הצפויה

 

זו הדרך לבחירה בביטוח צלילה בינלאומי מומלץ

חשוב לציין שיש היצע רחב של פוליסות ביטוח ברחבי הרשת. מוטלת עליכם האחריות במציאת הביטוח המתאים ביותר שלא רק יבטיח סיוע, אלא גם יקיים אותו בעת הצורך. כדי שזה יקרה, עליכם לקרוא ביקורות שנכתבו לאחרונה בקבוצות פייסבוק ופורומים של צוללנים מקצועיים. שכן, אלה מכירים בחברות הביטוח הטובות ביותר שמעניקות כיסוי רפואי איכותי לצוללים בישראל ובחו"ל.

 

השורה התחתונה – אפשר לצאת לצלילה!

צלילה הינה תחביב מהנה שעשוי להסתיים באופן טראגי. בשלב זה אתם יודעים מה עומד מאחורי האמרה המורכבת הזו, כך שנותר לכם רק לבחור בחברת ביטוח שתעניק לכם כיסוי מלא בישראל ובחו"ל. לנו נותר רק לאחל שתיהנו מכל רגע ושתחזרו בשלום מכל צלילה, כדי שלא תצטרכו לתבוע את חברת הביטוח.

צְלִילָה

צְלִילָה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא כללי
סיבות לעשות קורס טיקטוק
3 סיבות לעשות קורס טיקטוק

לכל דור ודור, או לפחות אחת לכמה שנים, יש את הפלטפורמה המועדפת עליו לתקשורת המונים. כשמדובר בדור הצעירים הנוכחי,