נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יצירת תוכנית מעבר דירה: צעדים שיש לנקוט לפני ובמהלך מעבר הדירה

מעבר דירה נחשב לתהליך מייגע וקשה שמצריך ריבוי משימות. כידוע, לא כולנו יכולים להתמודד עם תרחיש שכזה. עובדה זו הובילה אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיציג בפני כל דורש את הצעדים שצריך לנקוט לפני ובמהלך המעבר עצמו, כדי לסייע למי שלא יודעים מאיפה להתחיל. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את הכלים שיהפכו את המעבר שלכם לנוח במיוחד.

 

הצעד ה – 1:  תכינו רשימת מטלות מסודרת

תכנית העבודה שלכם חייבת להתחיל בהכנת רשימת מטלות מסודרת שתציג בפניכם את כל הדברים שעליכם לעשות. מדובר בצעד שמצריך ריכוז מירבי. לכן, נמליץ ליישם אותו כשאתם לבד בבית. אם תגלו שאינכם יודעים מהן המטלות שתצטרכו לבצע, כדאי שתתחילו ברשימה הזו שתסייע לכם במציאת מטלות נוספות:

  • רכישת ציוד לאריזה
  • יצירת קשר עם בעלי מקצוע (מוביל, צבעי ועוד)
  • מסירת חפצים לא רצויים

 

הצעד ה – 2: צרו קשר עם חברת הובלות מומלצת

עכשיו אתם צריכים להתקשר לחברת הובלות שנחשבת לשם דבר בתחום. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר שכולל עמידה בזמנים, שמירה על הפריטים שלכם ושירות עם חיוך. רגע לפני שנמשיך לצעד השלישי, נמליץ לכם לקרוא חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת, כדי שתוכלו לבצע הובלת דירה- פיקאפ על הצד הטוב ביותר.

 

הצעד ה – 3: תשנו את הכתובת

אי אפשר לכתוב מדריך שמתמקד בהכנת תוכנית למעבר דירה, מבלי לעסוק בשינוי כתובת המגורים. שכן, זהו הליך חשוב שיאפשר לכם לקבל את חשבונות החשמל, המים והכבלים לדירה החדשה שאליה אתם צפויים לעבור. ראוי לציין שמומלץ לבצע את השינוי הזה טרם המעבר, מכיוון שלוקח זמן לכתובת החדשה להתעדכן במערכות השונות.

 

הצעד ה – 4: תפנו את הדירות לקראת המעבר

רבים מאתנו אורזים את הבית בארגזים ומניחים אותם באופן אקראי בחלל, מבלי לחשוב על המובילים שצריכים לאסוף אותם אחד אחד. הצעד הרביעי שתצטרכו ליישם הוא חשוב במיוחד. שכן, הוא יאפשר למובילים להעביר את הארגזים והריהוט באופן מחושב. נסביר שצעד זה כולל ביצוע של השלבים הבאים:

  1. תמיינו את הארגזים ל – 2 קבוצות: שביר ולא שביר
  2. תסדרו את הארגזים השבירים במרחק מהדלת
  3. תניחו את הארגזים הלא שבירים אחד על גבי השני כשהם צמודים לקיר

 

כך המובילים יוכלו לבצע איסוף מהיר של הפריטים, תוך שמירה מיטבית על תכולת הארגזים.

 

השורה התחתונה –  זה הזמן ליצור את התוכנית שלכם

כל אחד צריך להכין מראש תוכנית למעבר דירה שתאפשר לו לעבור בין הצעדים השונים בקלילות. בשלב זה אתם מכירים את כל 4 הצעדים שתצטרכו ליישם, כך שנותר לכם רק ליישם כל צעד בזמנו. נאחל לכם שתבצעו את התהליך בהתאם להנחיות, כדי שתגיעו לדירה החדשה במינימום מאמץ.

מעבר דירה

יצירת תוכנית מעבר דירה_ צעדים שיש לנקוט לפני ובמהלך מעבר הדירה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא כללי
סיבות לעשות קורס טיקטוק
3 סיבות לעשות קורס טיקטוק

לכל דור ודור, או לפחות אחת לכמה שנים, יש את הפלטפורמה המועדפת עליו לתקשורת המונים. כשמדובר בדור הצעירים הנוכחי,