נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו התהליך של שימוש באופטיון

בימים האחרונים אנו שומעים רבות על מכשיר האופטיון המתקדם ששינה את חייהם של חולי הגליובלסטומה. מדריך זה יוצא לאור במטרה להעלות את המודעות לסרטן המוח ולמכשיר הייחודי, כדי שכולם יוכלו להכיר בו ולעשות בו שימוש בעת הצורך. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתחכימו בנושא המרתק.

 

אופטיון – מה זה בכלל?

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף שעוסק בשימוש במכשיר האופטיון מבלי להסביר במה מדובר. לכן, נציין בקצרה כי זהו מכשיר רפואי נייד שמופעל תוך שימוש בסוללות נטענות או באמצעות חיבור לחשמל. המכשיר לא פולשני והוא מותאם עבור חולים במחלת הגליובלסטומה. זה הזמן לציין שהמכשיר פולט קרני לייזר שפוגעות בתאים הסרטניים שנמצאים במוח (אין מה לדאוג, הוא יודע לזהות את התאים ה"טובים" ולא פוגע בהם כלל). כך שבסופו של דבר, ניתן לראות הפחתה משמעותית של התאים הסרטניים.

אוֹפְּצִיָה

השלב ה – 1 שעליכם ליישם: גילוח של הראש

השימוש במכשיר האופטיון יגרום לכם לגלח אחת לכמה ימים את השיערות שעל ראשכם. שכן, יש צורך בחיבור אלקטרודות ישירות אל העור, ללא כל חוצץ. שימו לב, אם הראש שלכם לא מגולח, אפשר לפנות לספר או מכר שיסייע לכם בהליך זה. היכנסו לאתר של חברת אופטיון אם יש לכם צורך במידע נוסף אודות שלב חשוב זה: https://optune.co.il.

 

השלב ה – 2 שעליכם ליישם: קריאת אזהרות

אתם צפויים לעבור הדרכה מקצועית שתכיר לכם את המכשיר מקרוב. שכן, תצטרכו להטעין אותו בתדירות גבוהה ולהחליף לעיתים את המתמרים. אם טרם עברתם את ההדרכה הזו, כדאי שתדעו שיש אזהרות שמופיעות בעלון המצורף למכשיר. נקצר לכם את ההליך ונציג בפניכם חלק מהאזהרות הללו, כדי שתוכלו לדעת מה הם כבר עכשיו. בתור התחלה, עליכם לדעת שאסור להשתמש באופטיון במידה והושתל בגופכם מכשיר רפואי כלשהו, לדוגמא:

  • דפיברילטור אוטומטי
  • נקז מוחי
  • קוצב לב ועוד

בנוסף לכך, יש לבדוק שאינכם רגישים להידרוג'ל שנמצא באלקטרודות. שכן, החומר צפוי להיות במגע עם עור הקרקפת ולהביא לגירוי במידה וישנה רגישות.

אוֹפְּצִיָה

השלב ה – 3 שעליכם ליישם: להפעיל את המכשיר ולחבר את האלקטרודות

כעת אתם יודעים מה עליכם לעשות וממה חשוב להימנע, כך שעליכם רק ללחוץ על כפתור ההפעלה ולחבר את האלקטרודות לראש. כדאי שתדעו שאם רופא המליץ לכם להשתמש במכשיר תוך שילוב עם תרופה מסוימת, עליכם להדביק פתק שיוצמד למכשיר. לאחר מכן, כתבו עליו את שם התרופה והמינון. כך תוכלו להיות בטוחים שלא תשכחו ליטול את התרופה.

 

השורה התחתונה

תהליך השימוש באופטיון אינו מורכב כלל, פשוט צריך להכיר בו מקרוב. מדריך זה הציג בפניכם את כל השלבים החיוניים, כך שנותר לכם רק ליישם את המידע ולהשתמש במכשיר שצפוי לשנות את חייכם ולהרחיק את הסרטן מגופכם. העבירו את הבשורה הלאה, כדי שאחרים יכירו במכשיר המדובר וייהנו מיתרונותיו הרבים.

אוֹפְּצִיָה

אוֹפְּצִיָה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא כללי
סיבות לעשות קורס טיקטוק
3 סיבות לעשות קורס טיקטוק

לכל דור ודור, או לפחות אחת לכמה שנים, יש את הפלטפורמה המועדפת עליו לתקשורת המונים. כשמדובר בדור הצעירים הנוכחי,