נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מקסום הטבות מס: ניהול עמלות הבראה להצלחה פיננסית

עמלות הבראה או בשמן המוכר יותר, דמי הבראה, הן חלק מהתשלומים שהמעסיקים נדרשים לשלם לעובדיהם במסגרת זכויות העובדים. על אף שמדובר בסכומים משמעותיים, במיוחד כשמדובר בעובדים ותיקים, נראה כי לא רבים מכירים היטב את הנושא והדרכים לניהול דמי ההבראה בדרך להצלחה פיננסית

 

מהם דמי הבראה?

במסגרת זכויות העובדים בישראל, מגיעים להם מידי שנה דמי הבראה, המהווים תשלום נוסף מעבר לשכר הרגיל, תשלום אשר נועד בזמנו לממן נופשים וחופשות לעובד, אך כיום, העובדים יכולים לבחור לנצל את דמי ההבראה לצרכיהם שלהם ולכל מטרה שירצו.

הזכאות לדמי הבראה מותנית בוותק של העובד, אשר צריכה לעמוד על תקופה של לפחות שנה. תקופת הוותק משפיעה לא רק על הזכאות לקבלת דמי הבראה, אלא גם על מספר ימי הבראה שניתן לקבל לכל שנת וותק, כאשר דמי ההבראה שניתן לקבל, נעים בין כ – 378 ₪ ליום לעובדי המגזר הפרטי ועד כ – 471 ₪ ליום לעובדי המגזר הציבורי.

תשלום נוסף

האם תשלום דמי הבראה מחויב במס הכנסה?

תשלום דמי הבראה הוא תשלום המעוגן בחוק, כאשר אופן העברת דמי ההבראה והמועד בו יועברו, נתונים לשיקולו של המעסיק. על פי הגדרות מס הכנסה, דמי ההבראה נחשבים כחלק משכרו של העובד ולפיכך, דמי ההבראה מחויבים בכל תשלומי המיסים החלים על הכנסות מעבודה – מס הכנסה, ביטוח לאומי וביטוח בריאות.

 

ניהול נכון של עמלות הבראה בדרך להצלחה פיננסית

ניהול נכון של דמי ההבראה, תוך ניצול נכון של הטבות המס, יכול להיות שווה לכם כסף רב ולהביא להצלחה פיננסית:

 

עובדים

כאמור, ככל ושנות הוותק שלכם עולות, הרי שתהיו זכאים ליותר ימי הבראה, הנעים בין 5 ימים לעובדים בשנתם הראשונה ועד 10 ימי הבראה לעובדים בעלי וותק של 20 שנים ומעלה. החלטה על קבלת דמי ההבראה באופן חודשי או כשתלום שנתי וכן קבלת החזרי מס בגין דמי ההבראה, הם רק חלק ממקסום הטבות המס וניהול נכון של דמי ההבראה המגיעים לכם.

עובד

מעסיקים

תשלומי דמי ההבראה לעובדים יכולים להסתכם באלפי ואף מאות אלפי שקלים בשנה, כאשר טעויות בחישוב דמי ההבראה עלולים לעלות לכם בהליכים משפטיים יקרים ומיותרים. כך, ידיעת החוק על בוריו וניהול נכון של התשלומים, תחסוך לכם כסף רב ותאפשר לכם.

 

מהי הדרך המומלצת לניהול דמי הבראה?

הדרך המומלצת ביותר לניהול דמי הבראה, הן עבור עובדים והן עבור מעסיקים, היא להתייעץ עם גורם מקצועי ומנוסה בתחום – עורך דין דיני מיסים, המכיר היטב את לשון החוק ואת האפשרויות הטובות ביותר למקסום הטבות המס והזכויות שלכם.

 

לסיכום

דמי הבראה הם תשלומים שהמעסיק מחויב לשלם לעובדיו מעבר למשכורתם הרגילה, כאשר הקריטריון העיקרי לזכאות מותנה בשנת וותק במקום העבודה. דמי ההבראה יכולים להיות שווים כסף רב וניהול נכון ומוצלח שלהם עם עורך דין מומחה בדיני מיסים, יביא למקסום הטבות המס המגיעות לכם ולהצלחה פיננסית שלא תאחר להגיע.

כַּספִּי

כַּספִּי
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא כללי
סיבות לעשות קורס טיקטוק
3 סיבות לעשות קורס טיקטוק

לכל דור ודור, או לפחות אחת לכמה שנים, יש את הפלטפורמה המועדפת עליו לתקשורת המונים. כשמדובר בדור הצעירים הנוכחי,