נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדרך הטובה ביותר להשתמש במעשנת בשר בגינה שלך

מעשנת בשר מאפשרת לכל חובבי הבשר למיניהם להכין מנות בדרך ייחודית שלא ניתן להגיע אליה באמצעות מנגל או כל כלי אחר. עישון הבשר מעניק לו טעם יוצא דופן שניתן לזהות בין רגע. גם טבחים מפורסמים מעידים שאין תחליף להכנת בשר במעשנת. רוצים לעשות זאת בעצמכם?

 

רכשו את המעשנת המתאימה ביותר עבורכם

לא כל מעשנת תספק את הביצועים המדויקים אליהם אתם מכוונים. קיימים סוגים שונים של מעשנות –  חלקן פועלות על חשמל, חלקן על פחם, בחלקן ניתן לשלוט בגובה החום במדויק, וכל סוג של מעשנת מגיע בגודל ובצורה שונים. על כן, עישון הבשר יבוצע בכל אחת בצורה שונה, מה שיביא לטעם אחר של מנה. על מנת לוודא שהמעשנת שלכם תגיע לרמת העישון המתאימה ביותר עבורכם, מומלץ לבדוק בחנויות אינטרנטיות אילו דגמים קיימים בשוק ולהבין איזה סוג של מעשנת ברצונכם לרכוש. מעשנת בשר – BBQ נחשבת לאחת מהמעשנות האיכותיות ביותר ונעשה בה שימוש על ידי בשלנים מקצועיים העוסקים בתחום.

 

בצעו את העישון במקום פתוח ככל הניתן

כאשר אנו מעשנים בשר או כל מאכל אחר במעשנת, נפלטים מהמכשיר ענני עשן סמיכים שאינם בריאים לנשימה. קיימים בתים שונים בהם הגינה בנויה מתחת לגג, מה שעלול לגרום לכניסה של עשן אל תוך הבית. כדי להימנע מכך, מומלץ למצוא את המקום הפתוח ביותר שניתן למקם בו את המעשנת על מנת לוודא שאותם גזים ייפלטו אל האוויר הפתוח במהירות הגבוהה ביותר.

שאיפה של כמות גבוהה מדי של עשן עלולה להיות מסוכנת לאנשים מסוימים לכן יש לוודא שאין בסביבה אף אדם שרגיש לעשן. מעבר לסיבות הבטיחותיות, השימוש במעשנת באוויר הפתוח הוא מהנה במיוחד ומאפשר לקיים ארוחה עם כמות גדולה של אנשים ללא כל חשש מצפיפות או בלגן. מדובר בחוויה משחררת ושוברת שגרה היות ולרוב אנשים רגילים להתארח בבתים סגורים.

 

מעשנת פחם

קיימים שלושה סוגים של מעשנות – מעשנת חשמלית, מעשנת גז ומעשנת פחם. המוכרת ביותר היא המעשנת הפועלת על פחם. מדובר בשיטת העישון המקורית אשר באמצעותה ניתן לעשן בשר באופן שיעניק לו טעם ייחודי ועסיסי במיוחד. העישון בדרך זו מתבצע באמצעות הדלקת פחמים אשר מתחממים ומעלים עשן חם שצולה את הבשר ומעניק לו את הטעם המעושן.

השימוש במעשנת פחם דורש עיסוק מתמיד לאורך כל הבישול בגובה האש, היות ולצורך השגת עישון מוצלח יש לוודא שהאש נשארת בגובה זהה. החיסרון הבולט של מעשנת פחם הוא שהעישון בה עלול להיות מלכלך ושאין יכולת לקבוע באופן מדויק את גובה החום, בשונה ממעשנת חשמלית.

 

עשו זאת בעצמכם!

אין ספק שלמעשנת בשר יש יתרון מרכזי בולט במיוחד- כל אחד יכול להשתמש בה וליהנות ממנה. עישון בשר אינו מסובך וגם בשלנים מתחילים יכולים ללמוד לעשות זאת במהירות באמצעות למידה מקרובים או פשוט ניסוי וטעיה. במידה ואתם מסתבכים, ניתן למצוא הסברים מפורטים על שיטות עישון שונות באתרים רבים באינטרנט.

 

סיכום

אם גם אתם מתרגשים בכל פעם שאתם מוצאים בתפריט את המילה "מעושן" או מגיעים לכל ארוחה של החבר שקנה מעשנת ביתית – קנו בהקדם האפשרי מעשנת איכותית ותיהנו מבשר מעושן שהכנתם בעצמכם.

אוהבי בשר

מעשנת בשר בגינה שלך
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא כללי
סיבות לעשות קורס טיקטוק
3 סיבות לעשות קורס טיקטוק

לכל דור ודור, או לפחות אחת לכמה שנים, יש את הפלטפורמה המועדפת עליו לתקשורת המונים. כשמדובר בדור הצעירים הנוכחי,